Скульптуру створено за ініціативи компанії Avon, щоб надихнути мільйони жінок реалізувати себе попри будь-які стереотипи та бар'єри на їхньому шляху.
*79% українок стикались з гендерними стереотипами особисто або чули від знайомих. Найчастіше такі упередження стосуються вибору між кар’єрою і родиною, де суспільство наголошує насамперед на родинному обов’язку. Такі дані Avon разом з Kantar отримали в межах Всеукраїнського дослідження жінок в Україні. Саме це стало поштовхом для компанії виступити на боці кожної жінки, яка має право сама обирати свій шлях і ролі в суспільстві без упереджень.
Артпроєкт покликаний привернути увагу до проблеми й нагадати, що для самореалізації жінка не зобов’язана обирати між родиною чи кар’єрою, а може успішно їх поєднувати — і що жодна із цих ролей не є винятково її обов’язком.
Скульптура Nova — це своєрідний маніфест, який показує жінку, що розбиває межі суспільних стереотипів на шляху до самореалізації. Скульптуру також створила жінка — українська сучасна художниця та скульпторка ANi Svami / Анна Надуда.
Кожен учасник дійства зможе долучитися до подолання стереотипів і до спільнотворення цього артманіфесту. Можна буде власноруч допомогти розбити рамки стереотипів навколо скульптури. Серед запрошених гостей події, а отже — і співтворців проєкту — відомі й успішні жінки: зірки телебачення, блогерки, підприємниці, жінки з бізнесу й громадські діячки.
*Всеукраїнське дослідження жінок, яке провели Avon разом з дослідницькою компанією Kantar.