top of page

10 бер.
Публічна програма Українського Дому 2025
Щороку ми вдосконалюємо нашу інституційну політику, адаптуючи її до викликів часу та розширюючи важливими фокусами. У своїй роботі завжди...


28 лют.
Чому Києву необхідні урбаністи?
Сучасне життя вимагає від нас здатності адаптуватися до стрімких змін. Разом із суспільством змінюється і навколишній світ: міста...


28 лют.
Культурні проєкти від ідеї до успіху: історії молодих організаторок
Дізнаємося про шлях молоді, яка організовує культурні заходи, від ідеї до успіху. Це історії про складнощі, що згодом стали поштовхом до...


28 лют.
(не)важливість (не)формальної освіти
Згідно з визначенням на сторінці ЮНЕСКО, « неформальна освіта » («non-formal education») – це інституалізована, цілеспрямована освіта, що...

28 лют.
Що робити, коли я не знаю, що робити?
Ми – люди. У кожного з нас є свої функції, вміння, таланти та призначення. Ми ходимо в садочок, потім – у школу, далі – в університет, а...


28 лют.
Як створити свою громадську організацію?
Що таке громадська організація та як вона працює? Громадська організація – це неприбуткова структура, що об’єднує громадян заради...


28 лют.
Секрети всередині
У пошуках балансу між професійною реалізацією, хобі та кар’єрним успіхом ми розглядаємо безліч сценаріїв життя, але як обрати? ...


26 груд. 2024 р.
Підсумки. Програмна діяльність Українського Дому за 2024 рік
2024 добігає кінця. Немало зроблено, ще більше необхідно зробити. Ми на шляху змін, розвитку Українського Дому як мультидисциплінарного...


26 груд. 2024 р.
Сучасна українська музика: виклики війни
Повномасштабна війна в Україні кардинально змінила життя кожного українця. Зміни торкнулися не лише побуту, а й світогляду, цінностей і,...


26 груд. 2024 р.
Музика як шлях та мистецтво діалогу
У межах випуску «Ти в українському» ми звернулися до теми музики як частини національної ідентичності. Для цього поспілкувалися з двома...

26 груд. 2024 р.
Обопільне Підпілля виводить в люди молодих виконавців
Ми часто чуємо, що молодь – це рушій змін. На практиці все часто виглядає інакше. Нерідко молодь губиться в сумнівах та ваганнях: «А...

23 груд. 2024 р.
Чому неможливо сформувати ідентичність?
Війна активізувала та актуалізувала суспільну полеміку з приводу духовних орієнтирів та бачень майбутнього нації. Звідусіль ми чуємо про...

23 груд. 2024 р.
Про що говорить шрифт?
Шрифт є одягом тексту. Це той елемент, який люди часто не помічають, але який відіграє у сприйнятті тексту дуже важливу роль, допомагаючи...

23 груд. 2024 р.
Що зі створеного сьогодні завтра називатимуть класикою (роздуми на тему)
Існує своєрідний культурно-історичний відбір. Довготривала актуальність теми, оригінальність та універсальність ідей, зв'язок із...


23 груд. 2024 р.
Прикрашайся своїм
Прикраси та аксесуари в нашому житті є звичною справою: більшість із нас кожного дня одягає персні, підвіски чи браслети. Саме ці деталі...


23 груд. 2024 р.
Як інформація про війну впливає на суспільство?
Війна торкнулася кожного українця, вона змусила нас багато в чому змінити свої погляди та переглянути цінності. Не оминули ці зміни і...


23 груд. 2024 р.
Марго Саркісова: ассирійський щоденник
Митець трансформує навколишній світ у своє мистецтво. На цьому шляху він використовує найрізноманітніші ресурси та матеріали. Про те, як...


23 груд. 2024 р.
Як українська молодь оживляє і творить історію
У всі часи молодь була і є тим свіжим вітром, який несе зміни і спонукає суспільство до оновлення. У 2016-му цю тезу підтвердили...


7 лист. 2024 р.
Зіни як колективна пригода
Зіни — це авторські, часто тематичні малотиражні видання, які створюють і поширюють переважно в межах певних спільнот. Вони уособлюють...

7 лист. 2024 р.
Сучасний артбук: арттерапія і виклик
Повномасштабна війна стала каталізатором розвитку мистецтва в Україні: досі художники не зверталися так часто і завзято до жанру артбука...
bottom of page