Концепція

Створення представницького культурного центру країни — простору презентації сучасної України, розвитку креативних індустрій та гуманітарної сфери.
ІДЕЯ
Український дім — відкритий міждисциплінарний простір можливостей, взаємодії та концентрації ідей, візіонерських рішень та ініціатив, який сприяє розвитку, налагодженню діалогу та подоланню культурних дистанцій.
  1. Презентація сучасного українського продукту, досягнень, ідей та ініціатив, спрямованих у майбутнє.
  2. Об'єднання лідерів культурних, креативних, ІТ, бізнесових, наукових галузей, синергія та концентрація творчого потенціалу.
  3. Формування сприятливого середовища для нетворкінгу, динамічного розвитку та побудови продуктивного партнерства.
Переваги даного формату:
  • матеріалізація нових ідей та досягнень, які стають видимими і освітленими;
  • ефективний інструмент культурної дипломатії;
  • об'єднання та синергія, зосередження пасіонарного креативного класу;
  • створення простору можливостей для кожного;
  • забезпечення принципу різноманіття — балансу різних соціальних індикаторів;
  • динамічність та можливість експерименту;
  • модерування міждисциплінарного діалогу;
  • широке партнерство та взаємодія;
  • функція національного координатора;
  • розвиток державно-приватного партнерства в галузі культури та креативних індустрій;
  • залучення молоді до культурного життя та індустрії.

АУДИТОРІЇ

- Професійні спільноти, креативний клас
- Громадський сектор
- Широке коло споживачів нового культурного, освітнього, інноваційного національного продукту

АКТУАЛЬНІСТЬ
Креативні індустрії є важливим сучасним сегментом стратегічного розвитку країни, який сприяє зростанню інноваційного потенціалу і є потужним інструментом для подальшого економічного зростання держави, дієвим засобом, що змінює вигляд міст, стимулює розвиток територій, покращує рівень життя громадян та сприяє зниженню соціальної напруженості. Поряд з наукою і високими технологіями креативні індустрії служать наріжним каменем інноваційної економіки та економіки знань.

ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ
1. ПРЕЗЕНТАЦІЯ, ОСВІТА
Програма подій для широкої аудиторії:
  • презентації нових продуктів, інновацій, соціальних ініціатив;
  • освітні події, зустрічі, які приваблюють професійну аудиторію та широку публіку;
  • виставки, фестивалі, конкурсні програми та інші заходи, що стимулюють розвиток тих або інших сфер;
  • міжрегіональні та міжнародні проєкти;
  • інноваційні проєкти;
  • представлення успіхів та досягнень української молоді;
  • нові сучасні форми представлення спадщини.

2. ДІАЛОГ, КОМУНІКАЦІЯ
Ініціювання та модерування:
  • міждисциплінарних діалогів;
  • діалогу влади та креативного класу — цикл обговорень питань розвитку того або іншого сектору креативних індустрій.
Формування дружнього середовища, відкритих стосунків, сприяння розв'язанню проблемних питань та розвитку.
Створення умов для синергії та сталої комунікації учасників культурного простору.

3. КООРДИНАЦІЯ
Координаційна діяльність з втілення всеукраїнських та міжрегіональних програм.
Створення єдиного координаційно-консультативного центру — у просторі можливо сконцентрувати наступні організації:
  • провідні інституції та організації країни, що працюють в галузі креативних індустрій в галузі культурної індустрії
  • офіси організаційних комітетів з підготовки національних та міжнародних фестивалів, виставок /наприклад, оргкомітет Венеційської бієнале/.

ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
  • Візуальне мистецтво
  • Аудіовізуальне мистецтво
  • Аудіальне мистецтво
  • Сценічне та перформативне мистецтво
  • Архітектура
  • Дизайн
  • Література та видавнича справа
  • Філософія
  • Культурна спадщина
  • Освіта
  • Наука, інновації
  • IT
  • Соціальні ініціативи
  • Бізнес, креативне підприємництво
Концентрація даних напрямків підсилюватиме інтерес відвідувачів до різних сфер діяльності.

Можливий комплекс послуг для B2B сегменту /надаються партнерами/:
  • Менеджмент у сфері креативних індустрій
  • ІТ у сфері креативних індустрій
  • Продюсування
  • Кураторство та організація подій
  • Шоу-бізнес
  • Фото/відео студії
  • Дизайн
  • Студійний звукозапис
  • Сувенірна продукція

ПОБУДОВА ПРОСТОРУ

Український дім — унікальний простір для унікальних міждисциплінарних подій у самому центрі Києва, на перетині транспортних маршрутів.

Принцип створення простору подібний до моделі кластеру або хабу відкритого типу — значна частина простору та продуктів орієнтована на споживачів, що забезпечує сталу ефективну комунікацію між креативною індустрією та споживачами, підтримує національні інновації та їх конкурентоспроможність.

Архітектурна унікальність будівлі, що полягає у багатошаровості об'єднаного атріумом простору, передбачає різні рівні комунікації — верхні поверхи можуть стати зосередженням професійного середовища, нижні — відкритими публічними просторами.

Планування та побудова простору будівлі передбачає максимально ефективне використання відкритих площ поверхів будівлі та окремих залів, кожен з яких може представляти як окремий тематичний проєкт або ж складову єдиного масштабного проєкту, представленого інституцією.

Для забезпечення різноманіття запропонованих послуг та комфорту відвідувачів важливим є втілення комплексного інфраструктурного рішення — інтеграція у простір коворкінгових зон, місць відпочинку, дитячих пізнавальних просторів, крамничок книг та авторських виробів, фудкортів, а також забезпечення доступності приміщення.