Роботи з альбому естампів київських художників-графіків «Київ древній, молодий».
Бабкова Олександра Андріївна
«Річний вокзал». Літогравюра, папір, 30х35 см
Малинка Віктор Олександрович
«Московський міст». Літогравюра, папір, 30х35 см
Адамович Роман Сергійович
«Площа Б. Хмельницького». Літогравюра, папір, 30х35 см
Ділимося з вами видами міста початку 80-х років, яким його побачили та зобразили київські художники-графіки Олександра Бабкова, Віктор Малинка, Роман Адамович — роботами з альбому естампів «Київ древній, молодий», колекції Українського Дому.
Розглядати відтиски інших часів — справа захоплива: автобусна зупинка біля Софійського собору, активно працюючий річковий вокзал, панорама Києва з висоти птичого польоту — місто постійно змінюється, для його мешканців це привід і для ностальгічних спогадів, і для радості, і для активних дій.
«Мистецька хроніка» життя робить наше розуміння часу повнішим, дозволяє прослідити не тільки зміни фактичних та метафізичних ландшафтів, а і задач, які ставились ідеологічною системою перед художником та власних творчих, які вирішували митці.
Київська графічна школа спирається на глибокі традиції професії, тож навіть у часи ізольованості від практик світового мистецтва та регламентованості виключної реалістичності образотворчого мистецтва, багатьма художниками створювалися прекрасні твори. Крім того, митці-графіки усіляко шукали шляхи для втілення свого творчого потенціалу: хтось пов'язував свій шлях зі сценографією, хтось з анімацією чи книжковою справою, де на той час було більше свободи для втілення оригінальних ідей, самовираження, можливості реалізуватися як художник.